Всеки клиент свободно може да преглеждат стоките, техните характеристики, цени и условия за доставка. Поръчките на стоки от ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН www.led-zona.bg са максимално опростени и не изискват задължителна регистрация. Поръчките могат да бъдат правени 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
Всички цени в ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН www.led-zona.bg са за 1 брой стока в лева с включен ДДС.
СТЪПКИ ЗА ПОРЪЧКА НА СТОКИ
1. Добавяне на стоки в количката
Избираме една или повече от предлаганите стоки в ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН www.led-zona.bg и ги добавяме към списък за покупка с натискане на бутон "ДОБАВИ В КОЛИЧКАТА':
2. Редактиране на стоките в количката за пазаруване.
Количеството на стоките в количката може да бъде редактирано с натискане на знаците "+" и "-". Предвидена е възможност да се върнете обратно в ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН www.led-zona.bg и да продължите да добавяте стоки, без да губите вече сложените в количката с натискане на бутон "ПРОДЪЛЖИ ДА ПАЗАРУВАШ". При промяна на количеството на избраните стоки и/или при добавянето на нови стоки, цената се променя автоматично. В случай, че разполагате с промоционален код за отстъпка, можете да го приложите в полето "ПРОМО КОД". За да приключите с поръчката, натиснете бутон "ПОРЪЧАЙ".
3. Предоставяне на необходимите данни.
Ако нямате регистрация в ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН www.led-zona.bg:
Необходимите данни за физическите лица са име, фамилия, е-mail адрес, телефон, адрес за доставка. За юридически лица – лице за контакт, данни за търговска фирма, телефон, е-mail адрес, адрес по регистрация, идентификационен номер /ЕИК/, Ин. по ЗДДС, МОЛ, адрес за доставка. Ако желаете, можете да се регистрирате, като регистрацията Ви дава възможност за преглед на всички Ваши поръчки, запазва данните Ви и икономисва време за въвеждането им всеки път.
Ако вече имате регистрация в ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН www.led-zona.bg:
Въведете име и парола за отдалечен достъп.
4. Избор на способ и момент за плащане на цената.
Поръчаните стоки можете да заплатите по банков път или в момента на доставката на стока с наложен платеж. Описание на начините за заплащане можете да намерите в "Методи на плащане".
5. Избор на начин за доставка на стоката.
Цената за доставка се определя отделно и изрично от цената на стоките. Цената за доставка зависи от тарифата на куриерсктаа фирма.
6. Преглед на количката.
Стоките в количката могат да бъдат прегледани и редактирани във всеки момент от пазаруването, включително непосредствено преди изпращането на поръчката. Всички цени, които са визуализирани в електронния магазин са с включен ДДС. Можете да видите ясно обозначената цена за брой стока, както и общата цена за цялата поръчка. Отделно има поле за свободен текст, в който можете да напише коментари, забележки и допълнителни изисквания, ако имате такива.
7. Потвърждение на поръчката от клиента.
С попълване на данните, слагане на отметка "Съгласен съм с условията за ползване* и натискане на бутон "Поръчай", клиентът декларира, че е запознат общите условия, съгласен е с тяхното съдържание и се задължава безусловно да ги спазва. Доставчикът потвърждава приетата поръчка чрез e-mail съобщение и/или телефонно обаждане. Поръчка с некоректно, грешно или непълно посочени данни като адрес, телефонен номер и други се счита за невалидна и няма да бъде изпълнена.
8. Потвърждение на поръчка от доставчика.
С натискане на бутона „Поръчай“, клиентът стартирате поръчка към Сфера Лайт ООД. Изпълнението на поръчката започва при запознаване с нея от страна на служител на фирмата. Ако поръчката е изпратена в неработен за фирмата ден или извън работното време, но в рамките на работната седмица, то изпълнението й ще започне съответно: в началото на следващата работна седмица или на следващия работен ден.
Всеки потребител получава e-mail при промяна на статуса на поръчката. Писмото съдържа номер на поръчката, дата и информация за състоянието на поръчката.
Преди заплащане по банков път се изисква потвърждение за наличност на продуктите от служител на Сфера Лайт ООД. Информацията за наличност на стоките, се обновява непрекъснато, но е възможно да се появи несъответствие в определен момент.
При проектиране и изграждане на комплексни решения е необходимо клиентите да се свържат със служител на фирмата на посочените телефони, факс, скайп или електронна поща, за уточняване на подробностите и подписване на договор за проектиране, доставка и инсталация на обурудването.